ტრენინგი დავიწყეთ მასალის გამეორებით.
გავეცანით მე- 5 მოდულს: შეფასების განსაზღვრა მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომისათვის.
შემდეგ გადავედით რესურსებში და ვიპოვეთ შეფასებები, სადაც უამრავი შეფასების რუბრიკა იყო წარმოდგენილი, ავარჩიეთ ჩვენთვის მნიშვნელოვანი რუბრიკები:
1. ბროშურის შეფასების რუბრიკა
2. ბლოგის რუბრიკა
3. გამოკითხვის წარმოების რუბრიკა
4. ერთობლივი მუშაობის დაკვირვების ფურცელი
5. თანამშრომლობის შეფასება
6. თანატოლთა შეფასების რუბრიკა
7. მოსწავლეთა საჭიროებების შეფასება
8. პროექტის შეფასების რუბრიკა
9. პროექტის მართვის უნარების თვითშეფასება
10. პროექტის შეფასების გზამკვლევი
გავეცანით SmartArt -ს და შევარჩიე სასურველი ასოციაციის კავშირის რუკები,რომლებსაც აუცილებლად გამოვიყენებ პრაქტიკაში.
ვიმუშავეთ ბლოგში გვერდების შექმნაზე და დავწერეთ რეფლექსია.
გავეცანით მე- 5 მოდულს: შეფასების განსაზღვრა მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომისათვის.
შემდეგ გადავედით რესურსებში და ვიპოვეთ შეფასებები, სადაც უამრავი შეფასების რუბრიკა იყო წარმოდგენილი, ავარჩიეთ ჩვენთვის მნიშვნელოვანი რუბრიკები:
1. ბროშურის შეფასების რუბრიკა
2. ბლოგის რუბრიკა
3. გამოკითხვის წარმოების რუბრიკა
4. ერთობლივი მუშაობის დაკვირვების ფურცელი
5. თანამშრომლობის შეფასება
6. თანატოლთა შეფასების რუბრიკა
7. მოსწავლეთა საჭიროებების შეფასება
8. პროექტის შეფასების რუბრიკა
9. პროექტის მართვის უნარების თვითშეფასება
10. პროექტის შეფასების გზამკვლევი
გავეცანით SmartArt -ს და შევარჩიე სასურველი ასოციაციის კავშირის რუკები,რომლებსაც აუცილებლად გამოვიყენებ პრაქტიკაში.
ვიმუშავეთ ბლოგში გვერდების შექმნაზე და დავწერეთ რეფლექსია.
დღევანდელმა ტრენინგმა,როგორც ყოველთვის ნაყოფიერად ჩაიარა.
No comments:
Post a Comment